sobota, 2. november 2013

Riba v hrbtu

4 dni počitnic in raziskovanja s krasnim vremenom,kljub deževnemu obdobju nismo imeli skoraj nič dežja, parkrat je padalo ko smo bili v avtu.
Začeli smo s pijačo dobrodošlice in pozdravom soncu, šli smo na plažo kjer smo se odločali kaj bi počeli in videli. Ko smo tako ležali na plazi in pili kokosovo vodo in jedli sveže sadje nas je prišla zabavat majhna opica in kasneje se piton in dve kobri. Sameerju je bilo tok zabavno da mam je poskušal vse dati za vrat a smo vsi bezali, tudi fantje ne sam punce. Vmes smo tudi že rezervirali 2-dnevno turo po otoku z vodičem in kombijem.potem smo se punce odpravile na sprehod po plazi in nabirat školjke, pogledat ribice in fotkat.
Pa je prilaufal Sameer za nami, češ da gre on tudi. Na skalah smo videli ogromno rakovic, ribici imajo krasne barvne čolne, otroci so pa tudi ribarili. Ko smo hodili nazaj je nek fant ujel dve ribi naenkrat na ribiško palico, Sameer pa si je "sposodil" njegov trnek in nas že strašil z ribami. Jaz nisem bila obrnjena proti njemu in nisem videla kaj počne, le naenkrat sem čutila na hrbtu ribi in pa čudno bolečino. Mislila sem da me je zapel s trnkom, je pa ena riba imela neke bodice iz čeljusti in se je zapičila vame. Punce so kričale zraven mene, riba pa je visela iz mojega hrbta. Sameer mi jo je izpulil iz hrbta, pa tudi nek ribic je že bil pri nas. Prestrašil me je, češ da je to zelo nevarno ker je to nevarna riba, samo njegova angleščina je bila zelo slaba in nismo razumeli ali je riba strupena ali kaj je bilo narobe. Povedal mi je ime ribe in da moram v bolnico ker je nevarno. Šli smo nazaj do hotela, moja luknja v hrbtu pa je bila kot bi mi nekdo vilico zapičil v hrbet :) V hotelu so tudi zagnali paniko, da je to nevarno in naj grem v bolnico,ker pa je bil praznik polne lune niso v hotelu imeli zdravnika zato sva s Sameerjem šla na taxi in v bolnico. On se je zasekiral in opravičeval, zdravnik me je pregledal, spet rekel da je to nevarna riba (bila je mala ribica, manjša kot dlan) mi razkužil, pogledal če je kaj ostalo notri ob vbodu in mi predpisal antiseptične antibiotike in neko kremo. Mislim da so mi pač vsi hoteli razložit da bi bilo nevarno to, če bi mi notri kaj ostalo, drugače je Google povedal da ni to strupena riba, le bodice ima.
Je pa vsekakor bila zanimiva izkušnja.

Potem smo sli na večerjo v Šrilansko restavracijo ki jo vodi upokojena Švicarka, ki se je pred 40-imi leti poročila s Šrilancem. Pravi da je prišla na počitnice in z njih nikoli odšla. Pokazala nam je slike, kako se je višina morja spustila in sicer toliko, da je včasih njena gostilna bila na plaži, sedaj pa je še široka cesta vmes. Tudi vplive tsunamija nam je pokazala, ampak je zares srečna tukaj.

Naslednje jutro smo zgodaj zjutraj odšli na pot in sli najprej jahat slone. Šli smo v zavetišče, kjer lepo delajo s sloni, tako smo jih skopali in skrtačili z razbitimi kokosi in tudi oni so nas stuširali. Sloni imajo tako debeli kožo da nič ne čutijo če si preveč nežen z njimi, smo mogli bit kar grobi. So pa zelo kosmati, prav ščetine imajo po celem telesu in ko si na njegovem hrbtu prav bode. Potem smo jih še nahranili in pogledali mini muzej. Jahali smo Lakhsmi ki je bila stara 43 let in ji bila v filmu Tarzan in je prava zvezda. Slonice so 22 mesecev noseče in rodijo cca 64 kg težke slončke, odrasli tehtajo pa od 2,5 tone do 5 ton. Lakhsmi ima slonico hčerko Poojo ki stara je 27 let.
Potem smo sli naprej do mesta Kandy in se ustavili v muzeju dragocenih kamnov ki jih ogromno najdejo na Šrilanki. Zraven je bila prodajalna svile in šalov in so nas oblekli v Saree, žensko tipično oblačilo in nam naredili piko na celo med obrvi-rdeča pomeni da je ženska poročena, črna pa da je samska. Nadaljevali smo pot na predstavo šrilanskih plesalcev narodnega plesa. Predstava je bila ful zanimiva in lepo jih je bilo videt pet in plesat. Potem smo pa sli v hribe Šrilanke, med nasade čaja, kjer smo spali v dvorcu. Taksnega "hotela" se nisem videla in navdušena sem bila-razgled je bil prekrasen, sama zelena narava okoli nas, nasadi čaja in sveže jutro z božansko hrano in zares prekrasnimi sobami. Tak dvorec kot iz oddaj slavnih! Naslednji dan smo šli bosi v tempelj in kasneje na Levjo skalo. Bil je vroč poletni dan, sonce je res žgalo in mi smo brez sence hodili na skalo po skalah in stopnicah. Na trenutke me je res zvijal ker ne maram višine, ampak razgled je bil vsekakor vreden vsega. Res lepo, pogled na celo Šrilanko. Po poti nazaj smo se ustavljali se na raznih krajih za fotkat, kupovali ob cesti sveže sadje, kuhano koruzo, spominke in pa sveže sokce ki se jih nikoli ne naveličas. Pila sem avokadov sok, sok lesenega jabolka (wooden apple) in pa seveda ananas, mango, kokos, lubenica, limeta, banana itd.. V naš hotel na plazi smo prišli zvečer in šli samo spat. Naslednji dan pa na njami zajtrk in nazaj v Dubaj.
Vsekakor krasno popotovanje, polno doživetij!